SKITSAMMA, MAN KAN JU INTE ÄLSKA ALLA

Torsdag kväll, snart är det fredag, snart är det helg. Underbart.

Så, vet inte vart jag ska börja. Sitter mest och skrattar över att jag gråter, eller så gråter jag för att jag skrattar. Det har varit det största frågetecknet i mitt huvud idag och undran över hur mycket jag kommer skratta sen när det väl händer. Så därför ska jag nu sätta en guldram runt mitt face bara för att jag är så in i helvetes jävla glad att jag väntade. Hade jag gjort det, hade jag ångrat mig resten av livet. Jag hade ännu en gång hånat mig själv så fort jag tittar i spegeln och bankat in hur dum i huvet jag är. Men nu har jag inte gjort det och jag kommer inte göra det heller. Från och med nu är det endast människor med lite vett i skallen jag tänker öppna käften till.

Från det ena till det andra. Har precis kommit hem från handbollen och jag är nästan överdrivet glad för att matteprovet är flyttat. Därför behöver jag inte sitta med huvet i boken resten av kvällen och försöka plugga in något jag aldrig kommer förstå utan ha en tänka-över-torsdagkväll. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0