TRÖTT PÅ INGET, TRÖTT PÅ ALLT

En tisdag kväll som ville stänga mina ögon redan klockan sex, men när det ekar skolarbete i hjärnan finns det inte så mycket att säga till om. Sovmorgon till halv tolv imorgon tackar jag absolut inte nej till. Så därför ska jag nu gå och lägga mig tidigt ikväll, känns som det är dags att ta igen lite missad sömn och komma tillbaka ner på jorden.


Mitt liv är planerat efter någon annan och det som skrämmer mig är att jag vet utav vem. Jag kommer inte kunna stoppa det själv säger dom. Då undrar man, va fan gör jag här? Samtidigt som man skäms kan man inte hjälpa att efter tre steg drar man till med världens leende, igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0