THE END

Idag är det första gången som jag är riktigt trött efter ett träningspass. Vanligtvis brukar jag springa runt och inte lyckas på stopp på mina ben och skulle kunna hålla på lika länge till. Men eftersom jag inte sovit en enda djup sekund på över förtio timmar så kanske det inte är så konstigt.

Om nio timmar kommer mamma in och slänger upp min dörr och säger att det är dags att gå upp. Om jag väl kommer upp sedan, är en helt annan fråga. Sedan ska jag stå jäspandes framför spegeln och sminka mig och sedan hänga lite vid garderoben innan jag kan bestämma mig vad jag ska ha på mig. Ta mig ut i 20 minusgrader och sätta mig på en sovande buss som 25 minuter senare har tagit mig till skolan.
Jag har precis öppnat min skräcklåda där alla mina skolböcker osv ligger. Det är inte precis så att dom skricker efter mig och knappast jag till dom heller. Men jag ska gå till skolan imorgon och kommer troligtvis göra som jag alltid gör en måndag morgon, halv sover genom mattelektionen.



Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Johan Falk filmen som visas i tv4. Även fast jag redan sett dom femtioelva gånger så skadas absolut inte min hjärna av att få se lite extra av Frank Wagner vs. Joel Kinnaman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0