SUNDAY´S GONE

Nu väntar sängen och förhoppningsvis en lång natt, känner inte för att börja dagen med ett matte prov som jag garanterat kommer faila på totalt denna gång och som jag sedan kommer få se med stora röda bokstäver på, IG.

Ska först avsluta min Falk-söndag med att se klart filmen. För liksom säg mig en enda anledning till varför jag inte skulle se en minut till när Joel Kinnaman stirrar rakt in i min ögon? Ne juste, det finns ingen! Stänger jag av kommer jag ändå inte kunna sova. Men jag säger godnatt ändå.







Kommentarer
Postat av: PAULINA

Jennan: Mja, sådär, heeheheh. trodde den skulle vara såå mycket bättre..:(

2010-02-01 @ 09:06:26
URL: http://paulinamalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0