SÄG INTE EMOT VAD DU ÄN GÖR

Det är nog inte bara jag och en eller två till som drunknar i hans ögon. Han kan vara den absolut snyggaste, hetaste och mest servärda skådelspelare just nu. Jag skulle säga att du var dum i huvet om du inte vet vem jag pratar om. Jag säger bara Joel Kinnaman. Själv minns jag honom som den söta killen i Tjenare Kungen, världens tönt i världens tråkigaste film Storm, tråkmånsen och djävulen i Arn, snygga-ganster-snubben Frank Wagner med det lilla extra i Johan Falk-filmerna men jag kan garantera att efter Snabba Cash är han den snyggaste, hetaste och sexigaste mannen som Sverige har. På fredag sitter jag med hundögon och dregglar samtidigt som jag får världens bästa "fredagsmys" när jag slår till med premiären av Snabba Cash och får se den hetaste i Sveriges alla biosalonger.

 



Kommentarer
Postat av: maria

okej okej! :) jo det är bra faktislt. hoppas allt är bra med dig också. du tror inte du hinner hjälpa mig med blogg nån gång snart ? Du som vet lite nu:)he he

2010-01-13 @ 16:24:40
URL: http://realitet.devote.se
Postat av: louise

Håller med dig till tusen,grymt snygg är han!

2010-01-13 @ 19:17:45
URL: http://lollolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0