ONÖDIG INFO

Kan väl säga att torsdagen startat bra och dåligt. Erkänner här och nu att jag tycker det är helt okej med idrott på morgon, men speciellt inte idag. Somnade lite för sent igår plus att jag försov mig imorse. Självklart slutade med att idrotten var planerat till en fyslektion. ÅH NEJ va det som ekade i mitt huvud när självaste fysgruppen deltog också."Hej, jag går i kom iform gruppen och brukar inte använda skor.." eller va skulle jag säga?  Men efter 50min springande runt i en och samma sal med sit-ups, benböj, armhävningar hit och dit snurrade jag runt som en vandrande pinne och mer än död i hela kroppen. Idag fick jag ännu en anledning till att jag är trött på våran muskelknutte till lärare. Hört att information är bra.

Men det gjorde inte så mycket efter att vi fått reda på att svenskan var inställd, vilket betydde att jag slutade kvart i tolv och kom hem en timma tidigare, det gynnar en sån här dag!




Kommentarer
Postat av: ida

underbara du, jag saknar dig <3

2010-01-14 @ 14:35:12
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0