ONE WAY OR ANOTHER

Min dag började bland förvirrade gamlingar, rullande barnvagnar, nyförälskade par, dom som inte kunde bestämma sig, skrikande barn och sedan jag. Det började med att jag ändrade helt min idé när det gäller mitt rum. Det kommer sluta bra det här.

Dagen slutades med filmkväll á la Joel K, ögongodis på nivån som ingan annan kan komma upp till. Tjenare Kungen och I skuggan av värmen avslutade våran kväll, nu ska vi krypa i säng. Imorgon bitti lär vi dra en ny.









En dag jag snabbt vill glömma. En dag av dunkade hjärtslag och ett ekande huvud. En känsla av längtan efter något. Röster som ingen annan hör. Onödiga tankar. Osvarade frågor.Personer som ingen annan ser. En gråtklump i halsen. Denna dag, denna jävla dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0