MY DAY SO FAR

Årets första dag i skolan är över och den bjöd inte på speciellt mycket. Fick bara två prov slängda i ansiktet på oss, då finns inte så mycket att göra.

Kul att få se lite nya ansikten än bara sig själv i spegeln som jag nu gjort i tjugo dagar. Ska jag vara ärlig så är jag glad att skolan har börjat igen, och Alice gjorde min dag genom att säga att var en månad och nio dagar kvar tills helgen vi fyller arton och att vi inte kommer göra något speciellt och viktigt i skolan förrens efter påsklovet satt perfekt. Och enda jag vill nu är att få tillbaka rutinerna i mitt liv.

Så nu fram tills träningen ikväll kommer jag att umgås med "vårat fantastiska nervsystem".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0