LIFE IS TO SHORT

Två timmar har gått och det ekar i huset så fort jag knäpper med fingrarna. Jag har precis tinat upp så min promenad har dragit ut på tiden, men nu ska jag ta tag i mitt liv och röra på arslet. Har haft fullt upp med att för första gången i mitt liv haft svårt med vilket naglack jag ska ha, slutade självklart med ingenting alls. Tänkte noppra ögonbrynen, men nej hittade inte nopparen. Tänkte ta mig ett fotbad för att värma fötterna men orkade inte leta fram allt hosantjosan. Tänkte ringa och fråga mormor hur hon mådde, men nej går ju inte. Ne J, nu har tankarna flygit iväg alldeles för lång. Nu ger jag mig själv till kylan och tar hand om mig själv senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0