JW ÄR STUREPLANSKILLEN SOM SÄLJER KOKAIN TILL STEKARNA PÅ DOM HETASTE STÄLLENA





Efter skolan satte jag punkten på min lyckotorsdag. Sista exemplaret fick följa med mig hem från hyllan, och där blev jag dagens gladaste brud. Vet inte om jag kommer kunna hålla mig från att inte börja läsa den förrens jag sett filmen. Lyckas jag kommer jag däremot inte sova en enda blund imorgon natt.

Mellan varven försöker jag läsa på mitt prov tills imorgon bitti. Men efter att ha läst kapitlet hundratjugo gånger borde man nog kunna lite.

Nu ska jag klämma på boken lite och läsa baksidan för tioende gången innan jag kilar iväg på träning.


Kommentarer
Postat av: till anonym

men gud så bra att inte du gör det då!!!

2010-01-14 @ 20:14:52
URL: http://jennanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0