EN TILLÅTEN SÖNDAG MED ÅNGEST

Efter mina 60 minuters sömn denna natt som inte räknas som skönhetssömn så är min hjärna inte riktigt på plats. Känns som hela jag har flygit in i en betong vägg och ångesten har redan börjat komma. Men vad gör man inte den sista helgen av lovet.

Imorgon är det skola igen, känns väl helt okej att komma tillbaka. Har ändå gått här hemma dagarna ut och gjort massa onödiga saker som jag aldrig skulle göra annars. Just nu vill jag bara att dagarna ska gå så snabbt som möjligt. För min längtan till denna vår och sommar är för stor för att ens kunna beskrivas. Min 18 årsdag väntas med stora förväntningar. Jag vill att det ska komma lite färg på tillvaron, känna mig piggare och se hur värmen stiger mer och mer för varje dag så jag någon gång inom en snar framtid ser hur benen blir gyllenbruna.

För det mesta har jag haft full upp med att försöka få med mig själv i svängarna. Jag har firat en fruktansvärd tråkig jul med min släkt. Nyår tillbringades i Sventorps byggdegård där hälften av folket var sånna man aldrig hade sett. Jag har varit sjuk så min Halmstad tripp blev inställd och jag har inte börjat på min uppsatts om hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0