DET ÄR KOMPLICERAT, ELLER HUR

Sitter här med min efterlängtade kopp kaffe. För det är nog det bästa som finns när man kommer in efter att ha varit ute och plågats i detta väder och tårna känns som isbitar, fingrarna som istappar och huvet känns som en iglo. Jag trivs inte i Sverige just nu.

Helg helg älskade helg. Trivs inte i skolan heller så detta känns oförskämt bra. Skolan håller på att knäcka mig fullständigt från alla håll och kanter och det kommer absolut inte bli bättre nästa vecka. Men snart är det lov plus min FÖDELSEDAG och direkt efter det fyra veckor praktik och sen kommer påsklovet och alla äckliga kärringar flyger till blåkulla. Hallelujah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0