CROSSING THE RUBICON

Haft en lugn, lyst, tråkig, lång fredakväll hemma med mig själv. Sitter och kollar på Austarlia nu, men behöver få i mig några mer koppar kaffe så jag klarar av att se färdigt den också. Sedan ska jag krypa ner, stänga öronen och ladda inför imorgon. Då har jag minsann bestämt mig, det ska bli en bra kväll. Jag ska vara glad och bara tänka positivt, vara trevlig och snäll. Imorgon ska jag sätta på min gladaste leende och ha en helkväll med en bunt sjukt goa tjejer.

Strax kommer fam. Andersson hem genom dörren. Jag ska för en gångsskull stå med öppna armar, ge min bror en kram och visa hur glad jag är att jag förhoppningsvis får en lillebror som är en stor och världskänd fotbollsmålvakt om 10 år. Tyvärr kommer han ju aldrig kunna önska sig eller få se något världskänt ur sin syster, förutom att hon kommer leva på hans förmögenheter. Men får väl slänga in ett grattis till cup-segern idag.

G'NIGHT


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0