VIDRIGA ÄCKLIGA VINTER-SVERIGE

Matteprov - check. Äntligen säger jag bara.
Meningslöst arbets tänkande, totalt efterbliven.

Veckans värsta dag är också i stort sett avklarad, och nu kommer veckan rinna iväg lika fort som vanligt. Däremot är det totalt kaos i min hjärna just nu. Det är inlämningar och prov hit och dit, man ska vara här och där samtidigt, det och det händer då och då. Snälla kan inte bara världen stanna några sekunder så alla människor lugnar ner sig lite eller? Själv blir jag bara stressad av att höra sekundvisaren ticka.

Iallafall, ska ta mig en alvedon för att få bort huvudvärken, sjukvårdsprovet borde ställas in pgs av klimatfel. Man kan inte koncentrera sig eller slappna av för fem öre i denna vidriga kyla.



Kommentarer
Postat av: maria

din blogg + ditt skrivande! (y)

2010-02-01 @ 18:19:04
URL: http://bytonight.blogg.se/
Postat av: louise

håller med dig helt, shit man hinner verkligen inte med allt känns det som, stress hit och dit..

2010-02-01 @ 19:31:46
URL: http://lollolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0