VARNING FÖR RAS

Snart är februaris mest överskattade dag över. Iallafall för dom som firar denna dag nerkrupen i sängen, drar täcket över huvet och hoppas på att dagen ska ta slut så fort som möjligt.

Så tänkte jag imorse när jag vaknade. Ville bara lägga mig igen och hoppas på att denna dag skulle ta slut. Hade inget att se fram emot just denna söndag och speciellt inte när det är 14 februari. Men nu vill jag bara be om ursäkt för mitt ohyffsade beteende för att jag på något sätt ville få alla på min sida och protestera mot alla-hjärtans-dag. Tror inte jag lyckades speciellt bra, vilket kanske va tur. Har läst så mycket fina inlägg på allas bloggar, fejjan publicerar en ny gullig status varannan minut och jag blir typ glad av att läsa dom även fast dom inte är till mig. Det räcker så för mig faktiskt, beror nog på att jag svalde pillrena så fint och blev mitt normala jag igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0