DAGS ATT TÄNKA EFTER

I min stillsamma vardag händer det inte allt för mycket måste jag säga. Tar några söta små rosa piller som gör mig totalt nerdrogad och jag somnar på stört, helt okej ändå. I natt sov hag 15 timmar, men jag är fortfarande trött.

Jag är en intervall människa när det gäller mitt bloggande. Vissa dagar vill jag strypa mig själv för jag bara skriver så onödiga saker. Vissa dagar känner jag att jag inte ens vill skriva mitt lösenord och trycka på enter. En del dagar funderar jag helt ärligt talat på att lägga ner skiten. Men då lär jag ångra mig så måste fort jag klickat på radera.

Men nu när jag ändå inte har något för mig kan jag ju lika gärna ta tag i mitt oseriösa blogg-liv.




Kommentarer
Postat av: paulina

Usch låter som om helgen blev riktigt förstörd :( inte roligt!



Hur leker livet annars jennifer?<3

2010-02-09 @ 19:14:54
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0