SUNSHINE

Måndagmorgon och jag känner mig fortfarande bakis. Egentligen har jag bara åkt på en liten förskyldning och en lite större "tung-i-bröstet"- disease eller nått, känns som hela jorden skakar så fort jag hostar.

Har legat och kollat på film hela morgonen, hoppade faktiskt över hockeyn men det gick ju galant ändå. Känner inte riktigt för att röra på aset och ta tag i dagen riktigt än. Ut kommer jag ju ändå inte förrens mamma kommer hem och sätter koppel på mig. Fast just nu skulle en lång promenad i solen göra mig betydligt mer lyckligare.

Morgongymnastik, en kopp kaffe och en skvallertidning ligger på bordet och väntar. Kanske är värt att ta sig upp iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0