NOT A QUESTION OR AN ANSWER

Nu sitter smärtan och vätskebalansen som klister och det är jag väldigt glad över. Så efter morgondagen kan jag räkna bort ännu ett prov som plågat en i några dar. Efter det är avklarat ska jag väl ännu en gång  få en utskällning av mitt största hatobjekt. Men kanske kan leka Grynet för stunden och INTE TA NÅGON SKIT!


Ligger redan nerbäddad i sängen och är precis lika förväntasfull som resten av halva Sveriges befolkning i väntan på Sveriges nördigaste, töntigaste och mest beroendeframkallande program, nämligen Paradise Hotel. Det är nästan pinsamt egentligen, men jag vet att jag inte är den enda som inte kan hoppa över ett avsnitt och speciellt inte idag när det är final och allt.


Kommentarer
Postat av: maria

jennifer, skulle du kunna hjälpa mig att byta textstil till calibri?:) har försökt, men händer ingenting alls. he he

2010-02-03 @ 12:53:49
URL: http://bytonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0