LOVE

Alla hjärtans dag, alla hjärtans dag. Ja det är ju verkligen en speciell dag. Eller?
Jo, finländarna har skickat 4,5 miljoner brev just bara för denna dag och i fredags anlände 23 miljoner röda rosor till europa. Många träffar sina pojk/flickvänner och ger varandra en present av något slag, äter på resturang eller överraskar varandra på andra sätt. Visst jätte gulligt tycker jag.

Själv nöjer jag mig med en alla-hjärtans-dag dag tillsammans med Joel Kinnaman och lillebror på ett hörn.


Många tycker att kärlek är först när man känner varandra väl och accepterar varandras bra och dåliga sidor medan andra tror på kärlek vid första ögonkastet. Men en sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig också beroende på om den är besvarad. Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman.


min trogna vän i vått och torrt, i ur och skur





Kommentarer
Postat av: joss

hohoho<3 kom in till stan någon dag i veckan och hälsa på mig!!

2010-02-14 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0