THE FINAL COUNTDOWN

No or never. Haha jag gör väl bara en stor grej av det kanske men det känns som att nu har jag fem dagar på mig innan mitt allvarliga liv börjar. Därför har jag fått för mig en massa saker jag måste göra innan jag kan gå över till vuxenlivet. Låter skumt egentligen men jag blir glad av det.

Men veckan är mer fullspäckad än vanligt. Vet inte hur jag ska hinna med mig själv knappt. Ska göra mina besök återigen hos Bamse på barnmedicin, träffa sötnosen Emelie förhoppningsvis men stört av allt blir det planering inför kvällen då jag och Alice ska fira att vårat liv i den meningslösa åldern som 17 är över.

Har suttit och druckit thé och kollat på Vakna med The Voice hela morgonen som även toppat min lista på bästa tv-program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0