SUNDAY AND A CUP OF COFFEE

Söndag, söndag denna eviga äckliga söndag. Gårdagens utgång var mycket mer än bra. Började hemma hos mig med min bästa vän Sofia och lilla mamma. Några glas vin sedan drog vi in till stan och mötte upp resten. Satt några timmar på Voda innan vi drog igång på Vatra. Fullt ös, medvetslös..

Idag mår jag väl som jag förtjänar, dock är det faktiskt inte så farligt. Det är mer halsen som spökar och imorgon ska jag upp klockan fem igen och en ny vecka som undersköterska. Eftersom jag redan tröttnat så hoppas jag att det händer något riktigt stort imorgon. 


Nu ska jag drömma mig tillbaka, kolla på One Tree Hill. Tänka, gråta, skratta lite och göra något jag tycker om. Tänka framåt, vara glad och se allt positivt. Man måste ju våga ta steget om det ska hända något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0