SERIÖST, HOPPAS FAN DU SKÄMTAR

Finaly friday eller äntligen fredag var det jag tänkte imorse. Jag vaknade på mitt bästa humör med dom bästa förhoppningarna på en bra start på helgen. Solen hade redan gått upp när jag satte mig på bussen, kom till skolan och fick G på matteprovet och blev överlycklig. Såg fram emot att tatuera mig och sist men inte minst en helgalen tripp till Stockholm med Tessan. Kändes helt underbart att för en gångsskull vara lite glad och jag VISSTE att det skulle bli en toppen helg. Men är jag skapad för att få lite tur här i livet? I HELVETE HELLER!

Ni kan lika gärna proppa i mig dom där jävla tabletterna. Ni får gärna tvångsmata mig om det skulle vara så. Sätt näringsdrycken i droppet istället. Bind fast mig så jag inte kan röra mig. Operera in ett nytt hjärta och byt ut mina tankar och slipp alla denna skit tid som ni lägger ut. Bara ni berättar så alla förstår och att jag slipper gå runt och skämmas. Idiot jävlar!

"Glöm din tatuering och Stockholm kan du ju bara drömma om lilla flicka" 
skjut mig. hatar allt och alla. går och lägger mig. tack för en förstörd helg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0