PARTY PARTY MED TJOCKA SLÄKTEN

Jag har varit uppe sedan klockan åtta idag för att jag lovade att baka prinsesstårta tills mitt kalas redan i december. Där har vi ett till svar på varför jag inte ska planera och bestämma saker så långt i förväg.

Från och med idag har jag en vecka på mig att härja fritt runt utan att behöva känna någon skulld. Nästa lördag skulle jag kunne flytta här ifrån, ta körkort om jag skulle känna för det, beställa för tusen spänn i baren på direkten, ta alla mina sparpengar och dra någon annanstans.
Förmodligen känner jag inte så nästa vecka när jag inser vad som egentligen händer. Störtsa problemet är att det inte kommer skramla i plånboken längre och mina hundögon kommer inte funka för pappa. Men det är ju ett annat problem.

Ne nu har jag knappt tid för mitt liv, lika stressad som mamma. Ska fixa det sista innan alla kommer. Ikväll får vi se om jag överlever. CIAOO


Kommentarer
Postat av: PAULINA

Sv: aw, tack jennan<3

2010-02-13 @ 23:56:39
URL: http://paulinamalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0