OJDÅÅÅÅ

Lite dålig uppdatering här kanske. Men efter en lång dag i skolan plus alla dessa ta-hand-om-mig-själv-måsten jag har så drar det faktiskt ut på tiden. Man kan även beskriva det med andra ord som; det finns viktigare saker här i livet än att skriva på en oseriös blogg.

Äntligen är veckans alla skolarbeten klara, proven gjorda och redovisningarna framförda. TACK SOM FAN skulle jag kunna säga men jag vet att nästa vecka kommer bli minst lika hård. Men ikväll har jag haft en lång tanke bort från skolan överhuvudtaget och som jag kommer kunna fortsätta med några dagar framöver. Somnade i solariet och drömde om varmare bredgrader där inte snön kväver en, sedan plummsat fram genom snödriver och nyss kom jag in efter en rundvandrig genom Tibro med Fia.


Jag är inte på bra humör för fem spänn. Trött på alla skitgrejer som dagens ungdomar hakat upp sig på. Varför förstöra så mycket för andra för när man istället kan försöka rädda sitt eget skinn. Käftarna går i ett, folk snackar skit om varandra så fort dom vänt ryggen. Dom där blickarna jag mer än gärna skulle ge tillbaka, du tycker ju också det är töntigt eller hur? Sen finns det sånna som bara sitter där och tror att dom är dom enda människorna på jorden. Visst dom är söta, jätte snälla och kanske guds bästa barn. Det beror ju på men då vill jag bara dra påsen över huvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0