LET'S GET RETARDEEEEEED

Precis för vad jag känner just nu. Helt plötsligt tänkte jag på en annan tanke och blev jävligt party sugen. Dricka en god drink, eller varför inte fyra-fem stycken? Sedan dra världens dansmoves och köra så det sprutar 40% ut ur öronen. Skratta och ha kul tillsammans med underbara vänner. Inte bry sig om hur man kommer må dagen efter. Egentligen borde jag vänta tills nästa torsdag och tagga för en härlig fredag och lördag, men tyvärr har redan laddat i tre veckor hehe..


Kan väl slänga in en liten puss till mina kära klasskamrater bara för att dom är så söta, ger mig gulliga gossedjur och allt. Och firar att det är fredag imorgon, sportlov + fyra veckor praktik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0