JAG KUNDE VALT DEN ANDRA VÄGEN

Jag har nu varit ute och sett världen från ett annat perspektiv för första gången på fem dagar. Och eftersom det blev lite extra tid innan vi skulle käka lunch gick jag på stan utan att jag egentligen ens ville, orkade eller ville slösa pengar. Men det slutade med att plånboken tog slut på energi, den kändes helt tom och övergiven. På något sätt kände jag mig taskig mot min bästa vän.. vilken tur att jag ska samla hela tjocka släkten i helgen för lite kalas. Vilket brukar sluta med Snabba Cash tss..
Efter att jag gått på stan och inte orkat pröva ett enda klädesplagg utan shoppade på ren chansning åkte jag för att säga adjö till Bamse och hans vänner. Så nu kanske det inte är så konstigt att jag är trött, sur och känner att jag behöver sova i hundra år. Skålar med en kopp kaffe för jag är stolt över mig själv att jag fortfarande lever och kan stå på benen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0