PERMISSION FRÅN BAMSES VÄRLD

Jag fick permiss, hehe tack för den. Inte min grej, fyller faktiskt 18 om 11 dagar.  

Det är ju inte varje dag man får sova i skalmans rum och vägg i vägg med lille-skutt samtidigt som bamse sitter fastklistrad på toalettdörren med ett stort jävla leende i facet. Det är heller inte varje natt man måste försöka somna till dropp-maskinens tickande och burrande ljud. Men när man sedan väl har somnat är man alldeles för kissenödig och måste först trassla sig ur droppslangen sedan gå bort till andra sidan av rummet och dra ur el-sladden för det fattas typ 20 cm för att kunna sätta sig på toalettstolen. När väl detta momentet är avklarat och man ska krypa ner igen märker man att man snurrat runt och man fastnat i sladden. Jösses herrejä.. när man fixat de och är redo att lägga sig måste man ännu en gång försöka slappna av och somna samtidigt som bamses face stirrar på en vilket gör en nästan lite rädd sådär. Helt plötsligt ständs lampan, hej och hå klockan är halv tre ekg och blodtryck närmaste halvtimmen.. Nu får jag chansen att sköta mig ordentligt och får sova i  min egen säng. Försöka slappna av och inte tänka för mycket och slippa bli påmind om verkligheten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0