JAG ÄR INTE SJUK, BARA LITE BLEK I HYN

Det bästa som finns en morgon när man kommer till skolan och är lika trött och seg som vanligt är när läraren säger att dagens sista lektion är inställd och man får sluta två timmar tidagre, måste vara det bästa som finns. Idag hände det och det gjorde verkligen hela min dag. Annars hade jag irrat runt som en piskad höna hela kvällen och försökt hålla mig vaken framför smärtboken. Så nu ska jag ta mig ut på en promenad och sedan möta upp mamma. Ikväll är sjukvårdsboken paxat en stund för att trycka in det sista innan jag drar igång mina egotimmar framför Falk.

Först ska jag få liv i lillebror, såg att pappa låg och sov på soffan också. Usch dom sprider sig som amöbor dom där små jävlarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0