I´LL NEVER BE A BEAST OF BURDEN

Det är nästan för tragiskt att ens lägga en tanke på, och för sorgligt att ens bry sig om.

Känner bara hur adrenalinet helt plötsligt bara börjar pumpa och jag blev helt plötsligt jävligt taggad på livet. Det händer mycket nu, och jag ser fram emot allt. Tillomed provet imorgon.. Hur som helst. Sitter och ler när jag tänker på dom närmaste veckorna. Helgen börjar bra med en fredag av nervositet och strax efter det sitter jag uppe i Stockholm på en överklassfest och dricker gratis drinkar. En go 18 års dag med dom bästa väntar och debuten som artonåring. Ska uppleva vuxen livet med öron-näsa-hals sjuka människor. Och snart sitter jag på en kamels rygg och dricker Margarita.





Kommentarer
Postat av: Linn

Låter asnice hörredu;D Possitiva tankar är vad vi gillar, nått mer som vi gillar är Margariiita! Go for it bruden!

2010-02-02 @ 19:14:34
Postat av: jennan

Absolut! längtaaaar som sjutton till sommaren nu =)

2010-02-02 @ 19:18:26
URL: http://jennanderson.blogg.se/
Postat av: maria

det blir estet - dans som första val

:)

2010-02-02 @ 21:06:12
URL: http://bytonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0