HELVETE VILKA PROBLEM DET FINNS

Jag försöker koppla bort dagens "mun-mot-mun" attacker från både läkare, sjuksköterskor och psykologer. Nu gäller det bara att keep standing strong även om jag inte kommer lyckas. Amatörer, idioter. Kalla er vad ni vill.

Veckans problem: Inför helgens Stockholmstripp har vi fått stränga order över hur vi ska klä oss. Ne inte riktigt, men eftersom stekarna kommer gå runt i skjorta, slips och kavaj och brudarna i 10 000 kr klassens cocktailklänningar känns det kanske lite b att komma i en jeanskjol som jag själv tycker är snygg och ett oversize linne. Ja, jag tror faktiskt det. Så problemet ligger nu i mina händer över vad jag ska välja ur mig osmakliga och trista garderob. Vet inte riktigt vad jag ska dra för slutsats här nu när jag för en gångsskull har införskaffat mig lite färgglada kläder eftersom jag alltid ser så trist och beige ut. Då är det väl självklart att man ska bli bjuden på en snobbfest och känner sig tvungen att se ut som ett svart hederligt wanna be-monster.
Sitter förövrigt och längtar som sjutton efter helgen och det enda jag ser är hur "stämningen" kommer va och det som tankarnarullar på först är ju hur jag ska bete mig. Jag kan slå vad om att alla kommer heta typ, Olof Skötkonung, Håkan den äldre, Gustaw Jr., Magnus Von Bach, Birger Jarl, Mårten Gås, Prins Carl-Filip, Johan lll, Adolf Fredrik Oxenstierna, Maria Leijonhuvud, Sofia Albertina, Stina lV, Ellinor-prinsessa av djurgården, och varför inte August Bernadotte som Dj. Själv kommer jag beskriva mig som Jennifer, min familj kallar mig för gumman. Är snart arton år och lever på 1050 kr i månaden, what´s up?

Kanske inte. Är nog bara nervös, men ni fattar.





Kommentarer
Postat av: maria

skönt inlägg bruden ! :D

2010-02-03 @ 20:44:40
URL: http://bytonight.blogg.se/
Postat av: Linn

So what you're the princess of Tibro!

2010-02-05 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0