HATE VALENTINES'S DAY


ger min alla-hjärtans-dag puss till världens bästa farfar!

Söndag, 14 februari och alla hjärtans-dag
Börjar med att fira detta med en pic från min dag med släkten. Dessutom blev jag lika söt som mamma brukar bli på kort därför kan vi fira lite mer ändå. Ingen av dom läser här ändå men tack så mycket för alla presenter, massvis med blommor och lite go dricka tackar man ju aldrig nej till.

Känner någon konstig känsla i kroppen. En blandning av lycka, stress, hat, längtan och framför allt att jag är galet taggad på livet. Känns rätt underbart men ändå stoppar den trötta J det mesta. Hehe, tittar mig bara i spegeln och ser suck on that! i pannan. 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0