GLAD TJEJ

Till skillnad mot i morse är mitt humör på topp just nu! Började ioförsig fredagsmorgonen med att lyssna på en alldeles för tråkig utbildning, riskettan. Men eftersom jag fick sällskap med fyra andra töser så gick det ju rätt bra ändå. När det äntligen var klart käkade jag och ebba lunch och efter det gick vi på stan. Nya underbara kläder fick jag med mig hem, och en tom plånbok. Men vad gör det? Man lever ju bara en gång. Imorgon kanske jag tycker annorlunda.

Det står fem galna glada gubbar i vårat kök och håller på att fixa och dona. Ska nu ta på mig gympadojjorna, mamma erbjöd mig att gå ut utan koppel idag. När jag kommer hem har vi fått ett helt nytt kök.

HELVETE VAD GLAD JAG ÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0