GE MIG FREDAG

Imorgon är det fredag, vilket betyder fredagsmys vilket passar bäst på en fredag och va bra att det är fredag imorgon då...  usch va trött jag är. Vet inte vad jag ska ta vägen. Här hemma går allas trutar i ett och bråket om rätt och fel och vad man förstår och inte har börjat för länge sedan. I och med detta stiger inte huvudvärken på några timmar men två minuter hinner den lätt klämmas fram på. Imorgon väntas en helt ok skoldag och jag känner för en gångsskull inte att det kommer vara jobbigt att stiga upp 05:25 imorgon bitti för imorgon ska tatueringen äntligen komma på plats. Kanske inte speciellt mycket fredagsmys eftersom det lär vara som ett hårt slag mot pannbenet och smärtan kommer inte vara den mildaste. Så morgondagens fredagsmys får sedan bestå av en kväll med mamma, blir den tjaffsig ritar jag kors i taket. Får heller inte glömma packningen inför Stockholmstrippen, wohooo.

Nu blir det film sedan tidigt i säng


Kommentarer
Postat av: PAULINA

sv: Så sant Jennan!:D

2010-02-05 @ 17:25:09
URL: http://paulinamalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0