FRIDAAAY

Niger och tackar för lov, känns rätt underbart med andra ord. Det betyder även att jag inte kommer gå upp för skolans mördartrappa varje morgon för ens till påsk. High five på den.

Utan några alternativ får jag helt enkelt börja lovet rätt lugnt vilket inte gör så mycket eftersom den kommer kanske sluta hur som helt. Imorgon ska hela släkten komma och ge mig massa presenter. Det är det jag gillar med min släkt och det är egentligen nästan endast den gången som jag tycker om dom, just på mitt kalas. Ne skoja bara, det finns faktiskt några söta filurer bland dom också.

Mamma är ju som sagt "föräldrarledig" eftersom jag måste ha en jävla hök som noterar exakt vad jag gör, varenda steg. Så eftersom jag inte har något liv så ska jag och mamma nu åka bort och trängas borta på Ica. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av detta, men ska sattsa på att baka en egen tårta tills imorgon. Rock on.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0