DO WHAT YOU DO BEST

Ligger nu invirad i täcket och ser på en Falk-film. Ute är det -21 grader och mina tår är som isbitar. Ska bara börja tacka mina sjuka vänner Proppen och Krabban för eran fina och välfixad present. Ni är mer än guldvärda och jag ska nog minsann ta vara på allt.

Imorgon bitti ska jag kolla på Sverige-Finland klockan 06:00 har jag fått för mig. Vilket jag kan göra eftersom jag är ledig och därmed kan sova hela dagen sen. Känns som om jag skulle behöva det. Sova och inte veta någonting om vad som händer i världen, vem som gör bort sig på skidorna i OS, vilka som är det nya paret, sportlovets skitsnack och händelser, vilka två tjejer som är nya cat-fight paret, slippa se snön, vilka kändisar som skaffar barn med vem och bara drömma mig bort till en bättre plats på jorden. För just nu hänger jag inte med någonting, antingen händer det för mycket eller så händer det ingenting. För det finns folk man skulle vilja be dra åt helvete och sedan spotta dom rakt i ansiktet.




en vän är en person som vet allt om en, och fortfarande tycker om en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0