DET RÄCKTE INTE RIKTIGT

Känslan i kroppen när jag kom ut i solskenet var ju typ underbar om man kan låta så djup, men nu sitter jag här igen och känner VA FAN ÄR DET HÄR?! Jag är så jävla trött på snön, jag vill ha vår och sommar nu, jag går dagarna ut och dagarna in utan något roligt händer, jag lever som en jävla hund, jag vet inte riktigt vad jag väntar på, jag är trött på mig själv och jag hoppas jorden exploderar så fort som möjligt. Känner för att göra något galet. Dra en resa till spain, raka av mig håret, tatuera Barack Obama över hela ryggen, åka och checka in OS i Vancouver, käka en levande fisk, ringa en kändis och låta galen eller va fan som helst. Jag är ju 18 så nu kan jag ju egentligen göra vad jag vill. Kan man bli mer deprimerad? Ne, det kan man nog ej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0