15/2-10

Sådär, satt mest hela förmiddagen och glodde mer eller mindre in i väggen samtidigt som jag räknade tickandet på sekundvisare. Tiden ville tydligen inte gå fortare, men nu känner jag bara att jag aldrig skulle suttit där och glott in i väggen för nu hinner jag knappt sitta här.

Ska fixa det sista sedan åka in till stan och ha en hel eftermiddag med Alice. Planering först på schemat sedan ska jag ta mig en runda på stan och sen får vi se om det finns något kvar efter helgens intag av snabba cash.





topp HM  leggins GINA T
smycken HM & LINDEX
leende  FEJK


ha en bra dag, puss!






Kommentarer
Postat av: maria

fin du är jennifer :)

2010-02-15 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0