WILD HORSES

Nu är det ungerfär en vecka och två dagar kvar tills skolan börjar. Detta sommarlovet har gått så himla fort att jag en svet vad jag själv gjort. Jag har jobbar, varit en vecka i Tunisien och en i Turkiet, bott några dagar i stugan och resten av tiden har bara försvunnit. Men innan skolan börjar har vi målet att tillbringa en helg i Stockholm.

Det värsta med att vara ledig är att det inte är fint väder en enda minut under hela dagen. Det enda jag ser utanför mitt fönster just nu är gråa stora tjocka svarta moln, trevligt? Nee. hade inte klagat på om det hade varit strålande sol och 25 grader.



Idiot. Det står det i var och varannans panna. Förstår inte vad det har hänt med folk på senaste tiden. Jag söger inte att jag är skuldfri och guds bästa barn heller men hur kan man ens komma på tanken? Det undrar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0