VAD SKA DET BLI AV MIG?

Sist jag skrev hade jag, Lisa och Tessan varit på skolan mellan regndropparna och satt upp ett lakarn. Utan spik, lim, eller va man nu kan skada en trävägg med. Vi tog maskeringstrejp. Hur gick det då? Jo, med tanke på Sveriges orkan ute så satt den på halvkant i går morse när vi stormade in i skolanscaféteria. Slutade med att några av alla treor blev utslängda ur skolan, vissa somnade, vissa härjade runt hela dagen, en del shottad ei caféterian och andra satt bara med hesa halsar och hade förjävla roligt.

Känna inte ens jobbigt att gå till skolan längre. Menar inte att jag Ä-L-S-K-A-R skolan precis utan mer att det är mindre än ett år kvar tills vi tar studenten. Och när 94:orna är kortade än hundarna så får man se upp vart man går.


Efter skolstarten igår firade vi med en fika på Pim's. Vet inte riktigt hur mycket vi skämde ut oss men vafan man måste ju bjuda lite på sig själv, eller? Jag själv kan erkänna med tanke på mina två timmars sömn igår natt så var det inte så konstigt att jag beteéde mig som en idiot på Pim's uteservering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0