SICK AND TIERD

Vaknade imorse av att jag trodde mitt huvud skulle explodera av allt mitt hostande från hela natten. Trodde jag skulle behöva akutoperera min rygg och jag trodde min hjärna var en tickande bomb. Plus att det regnade floder utanför mitt fönster. Så vid 05:36 betsämde jag mig för att gå tillbaka till sängen och lägga mig. Vilket var rätt skönt. För 50 minuter sedan gick jag upp sängen som en ny människa. Dock var jag en sväng på vårdcentralen imorse för att kolla min hals efetr 4 veckors hostande. Fick några bigga tabletter som jag ska svälja, HELA + någon ting för min lilla snok. Jaja, hoppas att jag bnlir frisk tills i helgen iallafall. För det kan hända mycket roligt en helg som denna.


Kommentarer
Postat av: milias

samma här... förskyld o trött :( var gärna med på min söndagslänkning, som finns här: http://camiliaa.blogg.se/2010/august/ju-fler-kommentarer-ju-storre-chans.html

2010-08-26 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0