OJDÅÅ

Mitt internet har hängt upp sig nu i flera dagar till sigår när mamma äntligen fick iordning på det.

I onsdags när jag senast skrev mitt inlägg så satt jag ehmma hos Therese och färgade hennes hår. Efter en roadtrip till stan så fick jag för mig att exprimentera lite också. Slutade med att det inte blev ljusa slingor utan såg mer ut som organga morötter som växte i håret på mig. Så åkte hem med luvan på huvet men som tur var hade jag bilen denna onsdagskväll.

I torsdags var det inte så mycket annat att göra än att trampa iväg hem till Ebba för att slänga i två paket färg igen. Och efter det såg det lite bättre ut iallafall, som tur är. För i torsdagskväll var det middagskalas för Josse och Ebba hemma i Trädgårdsstaden innan vi drog en utgång på Husaren.

Det blev en såndär typisk idiotisk utekväll med idioter i var och varannat hörn, eller så var det bara för att jag var lite full, vad vet jag. Men kom hem i säkert förvar iallafall samtidigt som jag nästan exploderade av lycka när jag fick sms om att det bara var att tagga Stockholm i helgen. Så ja, i fredags åkte jag, Ebba, Lisa, bea och josefine till Stockholm. Det var rätt så nice även om att jag känner mig mer hemma på Husaren än på Sture companiet.


Kommentarer
Postat av: bea

underbar helg!

2010-08-23 @ 13:36:00
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0