ÄNTLIGEN VAR DET ÖVER

Ja, då var årets matfestival ännu en gång över. Men matfestivalen, vad är det? Jo det är 14 åringar som springer runt och är fulla på stan. Varannan person klarar sig men dom andra får ta ett snack med polisen samtidigt som en annan snut häller ut deras billiga äckliga vodka framför näsan på dom.
Jag låter jätte anti 14 å¨rningar som är fulla nu, men jag vet hur det känns. Vi har alla varit med om samma sak än gång i livet. Nu tycker vi att dom borde skämmas liiiiiite, för det gjorde ju vi. Men nu istället när man är 18 sitter man inne på ett öltält, Skövdes nya skämt - Vibe eller så blir det en runda inne på Husaren.

Igår hade vi lite förfest hemma hos nyblivna 19-åringen Erik Berling. Mycket trevligt måste jag säga. Strax efter halv nio så gick bussen mot stan och på direkten hamnade jag, Ebba och Bea utanför Husaren. Och ja, vi kom in. En skön lättnad när man insåg att man inte behövde sitta och glo inne på VVVIIIBBBEEE! usch va anti ja låter men känner mig mer hemma på Husaren. Ber så hemskt mycket om ursäkt.


Om en timma ska jag ÄNTLIGEN få träna igen, soooom jag har längtat. Helt sjukt. Det har gått 8 månaders sen jag satte min fot på gymmet, men nu är det min tur igen. Efter det blir det en lång dusch innan jag ska hämta upp mina grejer som ligger lite utspritt över hela Tibro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0