THE GHOST OF TOM JOAD

Jag hoppade helt och hållet över onsdagens bloggande. Helt ärligt hade jag tillomed glömt av att jag har en blogg jag måste sköta. Den är som en såndär  tamagotchi ni vet. Dom måste ju typ matas, tvättas, rastas osvosv. Mata bloggen skulle väl vara som att dra några rader i ett inlägg, tvätta den är väl att "måla" om, alltså se till så den ser hyffsat okej ut och rastas är väl bara att logga in och se om någon uttråkad människa klämt in en kommentar.

Jag sov iallafall 14 timmar i natt. Klockan sju stupade jag av förtvivlan och ångest rakt ner i sängen och öppnade inte ögonen en ändå gång förrens solstrålarna hittade ett hål genom min gardin imorse vid nio-tiden. Underbart, men på ett sätt inte. Känns som man inte varit i kontakt med världen på evigheter. Man har inte hört att man fått några sms även om man har extra vibbrator och högsta volymen. Plus att man missat ca 973 statusuppdateringar på facebook.

Redan torsdag kväll och snart är det helg igen. För en vecka sedan satt jag här och drack vin med Ebba innan vi tog oss in till Skövde och mötte upp Josse och Ida och drog oss sedan vidare hem till Julia. Några timmar senare tappade jag min närmaste vän i golvet. Varsegoda Telenor, här har ni 2500 spänn att stoppa upp i arslet! Taaaack




Kommentarer
Postat av: ida

underbart fina du! <3

2010-04-10 @ 15:58:24
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0