SOLEN I ÖGONEN

Känner verkligen hur Grinchen-näsan sitter som ett slag på käften efter en natt med huvet rakt ner i kudden. Smart? Nej, men vad hade man räknat från en brud som jag. Inte speciell lärorik skoldag heller, två timmars lyssnande på polisen och mattelektionen och socialpsykiatrin strundade jag då mer än gärna i. Så 11:34 lämnade jag skolan för denna dag och firade det med en kopp kaffe med Karin innan det var dags för nästa dilemma. Morgondagen ser också rätt okej ut, två föreläsningar. Tack för att ni gör en tisdag för en gångsskull lite rolig.

Nu ska jag fortsätta min sköna vistelse ute på altanen, lite kaffe och Lars Winnerbäck för öronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0