TACO-BUFFÈ, SINGSTAR & OPS2B-CHICS

Säger godmorgon tillsammans med Lars Winnerbäck. Jag är svintrött, har ont i magen och åkt på någon slags migrän eller något. Men det är väl värt att ha efter en härlig kväll med sköna brudar. Afterwork sedan mys hemma hos Linn men planering för framtiden. Sen undrar jag bara. Tänk tjejer om vi inte hade hamnat inne på Willys? vi som pratade om att gå förbi Ica Norrmalm eller Hemmakväll. Fattar ni vilken nit vi hade åkt på eller?! För Willys-kön var  ju dagens höjdpunkt. Sen säger vi inte så mycket mer, tut-tut.

Nu ska jag ta mig ett stort glas med iskallt vatten och några alvedon och försöka få bort huvudvärken. Sedan måste jag ta tag i mitt rum, ser mer eller mindre förjävligt ut och äckligt jävla dammigt är det också. Sen får det nog bli en sväng ut i våren och kvällen slutar där den slutar.






Kommentarer
Postat av: karin

grrrrr mums på honom, dreggel dreggel! ;) Jag föredrar Op2sb-chics haha :)

2010-04-17 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0