SKRAPSÅR & GRUS

Ännu en strålande solig dag. Men själv mår jag illa av alla biverkningar, jag är trött, jag är yr och jag känner mig som en gummisnodd. Inte som vanligt helt enkelt. Men det är väl så när kroppen ska välja sig med något. Det händer för mycket, man bubblar över liksom.

Sitter ute på gräsmattan och bläddrar igenom en sprillans ny veckorevyn som jag hittade i brevlådan när jag kom hem. Sen har jag ju det där talet inför Svenska NP som drar igång imorgon. Är inte speciellt nervös, än, men vem vet det kanske kommer det också. Temat är relationer och visst det är väl inte så jävla komplicerat och svårt att fixa ihop något slags framförande av det. Men att få fram rätt ord är just ett annat problem. Så min onsdagskväll kommer jag att ägna åt till att få till guldkanten utan att det märks sen somnar jag in vid åtta-tiden och vaknar inte förrens torsdagens solstrålar tittar fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0