SCHOOLS GOT NEW RULES

Sitter och gäspar för femtioelfte gången på tjugo minuter. Jag sover ju ändå minst 12 timmar varje natt så förstår inte var min trötthet kommer ifrån. Ibland kan jag tro att det är pga att jag sover så mycket, mina knarkarpiller som tröttar ut mig eller så är det bara jag som lägger av snart. Många frågor utan svar, jajjemen.

Jag och många av mina homies kramars i snitt kanske 5 varje dag. Men nu har (självklart) Amerikas skolor infört en ny regel som gäller att man inte får ge elever eller personal kramar eller high-fives.. asså vaa? Jag skulle må psykiskt dåligt tror jag om jag inte fick ge någon en kram eller peta någon på axeln när man kommer till skolan. Snart sitter väl varenda ungdom på varsin egen skola med tio lärare var.

Har iallafall fortsatt nötat in körkortsteori hela eftermiddagen och nu vill jag bara lägga mig ner och sova resten av kvällen. Men innan jag stänger ögonen så ska jag och lilla mammsen betygsätta nya Wallander.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0