KALLA MIG CP, KALLA MIG BÖG..

Och kalla mig tablettmissbrukare från och med nu. Så sant så att jag nästan vill klämma fram en tår. Men för att slippa visa mina känslor på ett sorgligt sätt och för att slippa slösa på mammas tid och hushållspeppret ställer jag mig och sjunker och dunkar huvet i väggen i takt med Lars Winnerbäcks Lovesong. Tänk att en så positiv dag kan vänta på två sekunder. Men när en dansk troll-kvinna sitter och tittar på mig som om jag var dum i huvet drar jag till med världens jävla fejk-smile och bara himmlar med ögonen. Jag brukar vara bra på det.

Så jag lämnar Skövde med en shoppningtur på apoteket och mammas kort när nu 301 kr fattigare pga av att ändra mitt humör och beteende. När min hjärna går på högvarv och adrenalinet pumpar så mycket skulle jag kunna driva bilen genom min energi, får jag ett samtal som avslutas med ett spikat sommarjobb i handen, score.

Nu ska jag fortsätta med att fixa inför mamma och hennes vänninors tjejkväll. Gulligt.








Kommentarer
Postat av: LINN

haha wow, dom pengarna kunde lika gärna varit mina när jag fick välja en trisslott igår. haha osäkert om dom kommer utanför skövde!

2010-04-13 @ 20:05:58
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0