JAG ÄR FRUUUUKTANSVÄRT TRÅKIG

Jag har fruuuuktansvärt tråkigt. Och tråkigare blir det av att veta att jag är portad från skolans dörrar imorgon. Känns lite mindre än kul om jag ska vara ärlig. Eftersom jag har fruuuuktansvärt tråkigt just nu är det väl inget mot vad jag kommer ha imorgon. Det går inte ens övertyga mig om något annat nu.

Att den kommande veckan är plågsam är väl inget att skryta om men att ha flera besök hos "Miss Perfect", får tillbringa 5 timmar inom skolans dörrar och kunna yttra mig socialt plus ett NP i svenska på fredag är bara några av sakerna jag ska gå igenom innan jag får känna värd smärta igen. Mamma ska till och med våga få nålen i sig igen. Denna gång gör jag en tatuering, för mig själv. Och lika så för henne.


Funderar om jag kanske ska läsa om teoriboken, slå på några avsnitt av One Tree Hill eller kanske gå och lägga mig. Inget av det frestar mig speciellt mycket just nu. Jag känner faktiskt inte för att göra någonting. Det kanske är jag som är fruuuuktansvärt tråkig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0