I JUST CAN`T GET ENOUGH!

Började lördagen med att kolla årets Isrevy med Josefine och våra söta tanter till mödrar. Drog sedan vi in och förfesta på staketgränd med katten Hitler. Kvällen slutade inte som planerat men efter en helkväll med våra mammor, två flaskor vin, några öl och ett annat gäng med skönt folk på Harrys hade jag en jävligt rolig kväll. Familjehemligheter och andra avslöjanden kom fram vilket gjorde kvällen ännu bättre. Dock var det jag som fick ta hand om min mor denna gång. För inte ville hon gå hem inte..

Så idag snurrar min värld hundra varv i sekunden. Vi ska även försöka sammanfatta gårdagen. Frågan är vart man ska börja.

1. få väck huvudvärken
2. kolla skickade sms
3. skratta åt bilderna som togs
4. .. råplugga körkortsterori och somna i solen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0